tirsdag 21. juni 2011

Sykdommer og behandling på helsenorge.no, del I.

 "Denne posten er allerede utdatert, så de holder på med oppdateringer av helsenorge.no"Skrevet 22. juni kl 12:00

Jeg lengter etter sikker viten.

Jeg leter etter svar.

Hokus pokus livmorhalskreft. Det finnes ikke. Det er tomt.

Jeg prøver igjen

Hokus pokus blærekreft. Tomt.

Hokus pokus å få diabetes. Ingenting.

Jeg vil ikke gi opp.

Hokus pokus ben og bløtvevskreft. Jeg leter, men finner ikke.

Hokus pokus egglederbetennelse. Jeg ber uten å få.

Hokus pokus blodpropp. Jeg banker på, men ingen lukker opp.

Hokus pokus filiokus sentralnervesystemet, sigdcellesykdomblod i urinen.

Dette fungerer ikke, kanskje jeg må gjøre noe annet.

Abakadabra bukspyttkjertelkreft. Hm...

Abakadabra lungekreft. Uff...

Abakadabra hode og halskreft...

Magesekkreft..

Leukemi.

Lymfom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar